Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Trötter

Publicerad 2014-06-25 09:23:48 i Allmänt,

Idag var det riktigt kämpigt att ta sig upp ur sängen... Jag skulle ha tränat men sov vidare i 40 min istället! Jag var i farten hela dagen igår. Först jobbet där det var lugnare än dagen innan men ändå mycket. Passade på att handla mat till ett tag framöver på lunchen. Väl hemma tvättades fem maskiner, all disk diskades och jag plockade lite i lägenheten. Var klar vid 23 tiden då jag satt några minuter i soffan innan jag la mig och somnade snabbt! Inte speciellt konstigt då jag sov riktigt dåligt natten innan...

Idag frukost med frukt - älskar det!


Och så han jag få lite glitter på en nagel igår! :) Känner mig sjukt nöjd över mitt nya glitterlack och vet precis hur naglarna ska bli till helgens bröllop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela