Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

En dag kvar!

Publicerad 2014-07-29 19:35:08 i Allmänt,

Och jag hoppas att den dagen blir lite mindre att göra än idag. För annars hinner jag inte allt jag måste innan min semester. Jag gillar inte måsten men nu har jag några på jobbet... Även om det är kul när tiden går fort så vill jag fortfarande hinna med allt...



Fick denna av min kollega idag :) Träffar henne inte förarens om tre veckor nu! Idag har jag haft sjuk träningsvärk... Lite härligt men oj vad ont i benen och rumpan jag har! Nu blir det hem och packa inför DUST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela