Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Håller tummarna

Publicerad 2014-01-30 17:38:26 i Allmänt,

Idag har det gått snabbt på jobbet! Var ganska så lite bokat men tiden har gått hiskeligt snabbt. Kanske för att jag satt med den härligt kvalitetsnormen inför mitt prov skrivande eller för att jag blev avbruten hela tiden av trevliga kunder! Aja, två timmar efter påbörjat prov och två par sålda glasögon senare så blev jag iallafall godkänd :) Så skönt! Nu är snart hela butiken kvalitetscertifierad!

Dagens komplimang av en kund (81 årig herre): "Jag tycker du är väldigt söt"! Det spelar ju inte så stor roll vem som säger det, man blir ju glad iallafall :)

Nu sitter jag på pendeln, har gått tidigare från jobbet och håller tummarna för kvällens bravader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela