Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Jobba jobba jobba

Publicerad 2014-02-26 20:21:46 i Allmänt,

Det är vad jag gör! Vi är tre man kort på jobbet så det är extra mycket att göra! Har varit full fart i två dagar nu! Det är kul men lite slitigt när man är stressad nästan hela tiden... Men jag hoppas kunderna blir nöjda iallafall! Även om idag var en sån dag som alla kom in och klagade på...

Jag fick en typ utskällning varför vi inte hade några bra förstoringsspeglar när man provade bågar i butiken. Jag erbjöd mig att hämta en bättre men det dög inte... Jag erbjöd mig att fota henne med bågarna på så hon skulle se hur de blev på, men det dög inte... Jag erbjöd mig att sätta in linser så hon kunde se bågarna men det dög inte häller... Det enda som var bra var hennes förstörande spegel hemma! Men låna hem lite bågar då? Tror ni det dög? Ibland ger man allt men det räcker ändå inte...

Ha en fin kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela