Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Välkommen hem!

Publicerad 2014-04-29 23:18:48 i Allmänt,

Idag har jag välkomnat en saknad vän hem! Väldigt kul att se dig igen och veta att du har haft det bra. Det blev några öl på loch ness, har saknat det stället med! Så nu börjar allt ordna upp sig, sommaren närmar sig och många äventyr väntar! Ser väldigt mycket fram emot det!!

Och denna räknas faktiskt som öl. Jag var lite tveksam med får betyget väl godkänt! :)


Jag kan inte låta bli att varje morgon när jag går till jobbet förundras över alla vackra blommor som finns i Väsby. Jag tycker de har lyckats väldigt bra och jag blir glad bara över att gå där! Har länge spanat på just denna:


Och speciellt dessa hyacinter som jag tycker är väldigt fina och annorlunda i färgen!


Kommentarer

Postat av: Thomas

Publicerad 2014-05-01 09:42:11

vad är detta för äventyr?! jag hoppas inte att du ska vara borta en massa nu igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela