Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Spelkväll

Publicerad 2013-09-27 09:29:47 i Allmänt,

Igår var det spelkväll blandat med hajk planering! Spelade spel ned Joel och hans vänner, mycket trevligt! Även om jag hade glömt mitt huvud på jobbet och var väldigt seg... Så kom jag tvåa i ett spel jag aldrig tidigare har spelat men vill spela snart igen då jag nog kommer förstå lite bättre!
Sen har det planerats Hajk med Gustav och Anna :) Nu ska vi bara välja rätt sträcka och sen ge oss ut!
Kom hem strax innan tolv, packade ryggsäcken och kom i säng typ en timme tidigare än förväntat, mycket skönt!

Nu jobb innan helgen spenderas i skogen, bokstavligen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela