Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Höst

Publicerad 2013-09-26 08:51:41 i Allmänt,

Igår var en lite märklig dag... Förmiddagen kanske inte var den bästa men det ordnade upp sig mot eftermiddagen! Vaccinerade mig inför resan och behövde bara ta en spruta dock efter mycket om och men!! Efter en timme på vaccinationskliniken så tröstköpte jag ett par svindyra jeans! Men nu har jag iallafall två hela jeans att ta på mig så det var nödvändigt :)

Till kvällen blev det trerätters, älgskivor och rotfrukter till huvudrätt och äppelpaj till efterrätt :) Mycket gott blev det!
Pratade en stund med Lovisa - Detta måste vi göra om och oftare :)

Fixade mina naglar i höstig färg! För nu är det höst på riktigt :)




Sen är det ju så att det är någon som ska ta sin premiärtur ut på vandring i helgen, därför provlågs sovsäcken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela