Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Ojoj

Publicerad 2013-10-29 18:44:32 i Allmänt,

Strax efter att jag hade bloggat lästa jag på FB att min kollega skulle vabba idag... Så var stressad innan jag kom till jobbet! Ont om folk och nästan fullbokat är ingen bra kombo! Men det gick, fast det var inte mer än så... Förmiddagen vad KAOS och jag fick typ lunch 13,50. Eftermiddagen lite lugnare och jag tror jag hunnit rett ut det nödvändigaste...

Jag kunde sluta kl 18 iallafall och ska nu ha en kväll med uppackning och god mat :) Imorgon är jag ledig! Det ska bli såååå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela