Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Ledig dag!

Publicerad 2013-10-31 08:49:06 i Allmänt,

Igår var det äntligen dags att vara ledig! Nu jobbar jag sex dagar till och sen drar jag ut på mitt stora äventyr :)
Igår tog jag lite sovmorgon, fixade lite hemma och åkte sedan till Nyköping! Hade spadag med min mor och käkade middag med min far :) Var en riktigt bra dag och att få lite massage var inte helt fel!

Bubbelpoolen var inte fel den häller ;)

I tisdags bjöd jag min kille på middag :) Jag lagade pumpa och potatis i ugnen med pannbiffar! Jag har aldrig lagat pumpa förut och det blev riktigt gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela