Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Med min favorit ;)

Publicerad 2013-05-30 22:37:51 i

Eller ja, med en utav mina favoriter har jag idag käkat en väldigt god trerätters med ett glas vitt! Gustav var och hälsade på i stan och hade tid över för mig och har jag riktig tur imorgon tittar han in på jobbet :)

Till förrätt blev det vitlöksbröd, huvudrätt kalv med magisk potatiskaka och avslutningsvis ljuvlig panacotta :)




Vi avslutade kvällen med en fantastisk utsikt från Katarinabacken! Tack vännen för en sjukt trevlig kväll :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela