Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Pass

Publicerad 2013-03-27 22:59:27 i Allmänt,

Idag har jag hämtat ut mitt pass och fått glädjande besked :) Nu är det bara att börja boka för det kommer att bli mycket resande för min del! Känns så sjukt bra med allt. Vet inte när allt var så bra sist. Även om framtiden är en aningens oviss med jobb och så, så är det inget jag tänker oroa mig över nu! 
Idag har jag svävat på små rosa moln och jag tänker göra det ett tag till ;) 
 
Och kanske känner jag mig extra glad för att jag har fått ta fram mina sommarkläder! Har mycket snyggt som jag inte har använt på länge... Cypern, snart är jag där! Och nu när jag har inventerat det jag har här vet jag precis vad jag ska leta efter av det som står hemma hos min mor. För jag har packat lite till Påsken med då helgen kommer spenderas med Han hemma hos båda mina föräldrar och med många vänner :) 
 
Men först ska jag käka lite godis på jobbet... ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela