Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Mycket nu!

Publicerad 2013-03-26 22:45:53 i Allmänt,

Nu känns det att jag lever :) Har alla dagar planerade till långt fram i tiden... Vissa planer lite mer spikade än andra! 
Men först tänkte jag börja med att berätta om min helg, jobbhelgen. Fest på lördagskvällen och sen myskväll hos T på söndagen :) 
Igår var jag ledig och då passade vi på att åka till IKEA :) Det är ett fantastiskt varuhus och det blev även lite annan shoping. Men det viktigaste jag köpte var en "pinne" till min garderob så att jag äntligen kunde återställa ordningen i den och få in inehållet från min soffa! Jag är sjukt nöjd nu när allt är undanplockat! Det viktigaste nr två är ju absolut kakfatet med fjärilar på :) För jag behöver ju så många mer prylar... 
För övrigt så lyckades vi spendera hela dagen med shoping, vilket kanske inte var meningen men efter det blev det iallafall lite träning :) Känner mig väldigt stel i benen nu... 
 
Idag har jag tittat på "Mot alla odds". Jag tycker att det är ett fantastiskt program men mycket starkt folk. Det får mig att inspireras och se ljusare på livet, allt går! 
 
Lunch, som det ska vara med trevligt sällskap på ledig dag :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela