Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Inte som tänkt

Publicerad 2013-06-22 09:35:27 i Allmänt,

Ibland blir det ju inte riktigt som man tänkt eller hoppats på... Men för det mesta så blir det ju väldigt bra ändå :) Tanken var att vi skulle få en mysig midsommar tillsammans och sen åka hem till landet. Ja nu sitter jag är på tåget själv och hoppas på att du kommer senare. För det viktigaste är ju ändå att du mår bra!

Tack Emma och Philip för ett fantastiskt midsommarfirande igår :) God mat, trevligt lusthus, fotboll, brännboll och studsmatta! Dethär med att springa när man druckit alkohol är ju alltid spännande, men oj vad kul vi hade :)



Nu ska jag bege mig mot Flen och hemhemma! Ska bli väldigt skönt att få ha semester på landet :) Dock så undrar jag varför jag alltid ska upp tidigt dagen efter kvällen före? Men men, nya äventyr väntar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela