Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Ledig dag

Publicerad 2013-07-24 14:23:35 i Allmänt,

Jag gillar att de två senaste inläggen har jag skrivit på bussen hem från två trevliga kvällar :) Alltid lika trevligt att skriva på bussen och bra, för då somnar jag ju inte :P 
 
Idag är jag ledig. Känns riktigt skönt att bara vara hemma och fixa med massa saker. Har fått sovmorgon, tvättat (det var på tiden...), städat och skurat golven! Har packat fram allt jag behöver till det kommande lägret förutom det jag ska köpa lite senare idag. Nu återstår lite mer fixande innan jag får ge mig ut på stan och sätta sprett på pengar ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela