Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Är man sjuk så är man...

Publicerad 2013-01-31 23:02:13 i Allmänt,

Efter två dagar i soffan utan min dator så är jag mer än redo att gå till jobbet imrogon :) 
Tanken var ju att jag skulle jobba en 9 dagarsvecka men feberfrossan ställde till det... 
Så min fina tv har varit min vän de senaste dagarna jag har igår blev det :The Last Song, Avatar och Arn. Väldrigt fina filmer alla fyra. :) Idag var jag tvungen att ha något annat att göra så: Sagan om Ringen triologin avklarades, till och med specialutgåvan av denna! Tog hela dagen och jag känner mig nöjd :) 
Nu när jag har återfått mitt internet till datorn så ska jag strax sova, nya äventyr är att vänta ;) 
 
Men eftersom jag skulle gå till jobbet i onsdags så invigde jag mitt nya nagellack i tisdagskväll :) Vad tycks? Och en ring som denna måste väll sitta på en optiker som jag? 
 
I tisdags, innan jag blev sittadens i soffan och mådde dåligt så hann jag vara på jobbet, köpa en skidjacka och gå till gymmet! Det sista var ksnak inte så smart då jag inte mådde så bra... Höll på att dö när jag testade situps :S Men det blev 3 biceps och 3 bröst! 
Nu får träningen vila tills efter fjällen, jag har annat för mig kommande kvällar ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela