Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Uyuni - Saltöknen

Publicerad 2013-12-18 04:49:02 i Allmänt,

Idag har jag besökt världens största saltöken! Det var väldigt mäktigt och vi har haft sjukt kul :-) Vi har tagit massa kort, gått omkring i oändlighet av salt, besökt kaktusön och åkt skumpig bil! Idag har varit en av de roligaste dagarna på resan! Dessutom har solen varit framme och värmt våra frusna kroppar! Jag har smörjt mig med solskyddsfaktor 30 och är ändå bränd... Men imorgon åker vi vidare mot varmare breddgrader och ska äntligen få sova på bussen idén! Det ska bli skönt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-19 13:19:25

Sjukt massa tack för vykorten från Sydam gumman, de gjorde verkligen min dag <3 kul att se att det är så bra därborta:D
ta hand om Dig

Postat av: Heléne

Publicerad 2013-12-19 13:19:52

mitt namn ska det naturligtvis stå med.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela