Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Irriterande

Publicerad 2013-08-26 23:03:32 i Allmänt,

Jag har hela kvällen letat efter en sak som jag behöver till helgen. Den finns i min lägenhet, jag vet det. Den kommer säkert fram när jag flyttar, vilket kommer vara ännu mer irriterande. Jag behöver den och jag vet att den finns! 
Jag hade tänkt att detta skulle bli ett långt och djupt inlägg... Men klockan tickar på och jag måste lägga mig, är lite uppe i varv efter allt letande utan resultat också... 
 
Men bjuder på denna finna bild från min promenad hem från jobbet! Nu jädrans ska jag gå, kan jag inte gymma så ska jag gå! Så har tre chanser på dagen en till pendeln, en på lunchen och en från pendeln! Så det vore attans om jag inte skulle lyckas gå fyra gånger i veckan! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela