Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Livet på en Post-it

Publicerad 2013-04-26 00:30:42 i Allmänt,

Jag har himlans mycket att göra och tänkte därför testa en ny teknik för att komma ihåg saker och ting. Jag gillar att skriva upp saker och ting på små lappar så varför inte skriva allt på Post-it lappar? Stpora som små saker! Sagt och gjort. I tisdags planerades det saker för fullt och allt antecknades på en post-ip, sen om allt blir av, ja det är ju en anna sak! Idag har jag smidit andra planer och sen fick Emma korrigera lite och då var det bara stt stryka över det som inte passade. Jag är väldigt nöjd hittills och det blir inte så kladdigt i kallendern på detta vis ;) 
 
 
Jag har haft AW med Emma ikväll och enligt tradition så delade vi på en flaska vin och tog igen den senaste tidens händelser. Det hela var mycket trevligt :) 
 
Jag har beställt nya solglasögon idag :D Jag är så sjukt nöjd över mitt impulsköp!!!!!! För de är grymt snygga och jag har inga i den stilen! Jag är SJUKT nöjd! Nu är det bara att vänta på att de ska komma till butiken.... Det känns som att jag svävar på små rosa moln öven mina nya solisar, kanske fånigt men så är känslan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela