Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Dagens mysterium...

Publicerad 2013-04-24 22:43:00 i Allmänt,

Igår åkte jag till Uppsala och hälsade på Charlotta och Anna. Det går mycket smidigt att åka dit då det bara tar 24 minuter (om pendeln inte är försenad...) från jobbet och kostnaden för det hela är 60 kr. Däremot när man glad i hågen skall åka tillbaka igen så kostar det 90 kr för samma sträcka. Det tycker jag är mycket märkligt... Men tillbaka var jag ju tvungen att åka så det var ju bara att betala.
 
Idag på jobbet har det varit som de senaste dagarna på jobbet - kort om personal och många kunder... Men det är ju kul när det händer saker ;) Dock är jag helt slut på kvällarna... Men idag lyckades jag träna - äntligen! Har blivit lite lite av den varan på sistondes och det ska det bli ändring på nu. Nu ska jag få in lite rutin i mitt liv igen. 
Träning tre gånger i veckan och vara hemma lite oftare vore ju inte helt fel ;) 
Men det är ju tur att jag trivs i resväskan med för i helgen kommer jag att bo i den igen :) 
 
Och om ni inte har märkt det så har våren kommit :D Snön är så gott som borta och solen skiner allt varmare när den vågar sig fram, det kan med andra ord bara bli bättre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela