Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Nu jädrans!

Publicerad 2012-10-29 21:32:51 i Allmänt,

Nu när jag har jobbat tre veckor så ska jag komma in i lite rutiner med. Dessa ska helt klart innebära träning minst tre gånger i veckan med början denna vecka! Idag var jag på genomgång i gymmet med en personlig tränare, lite nya övningar och ett ordentligt pass har jag att jobba med nu! Väldigt bra och fina maskiner de har på nya stället. Om jag kommer ha träningsvärk imorgon - Jajamänsan :) 
Jag ska även köra ett simpass imorgon innan jobbet, önska mig lycka till! För sängen är ju så skön på morgonen... Men jag har en plan och den ska följas!! 
 
Efter gymmet så blev det lite käk och soffmys. Har haft den lataste dagen på länge men det är väll så ens lediga dagar ska vara? Och vad passar väll bättre att äta än kyckling med trattkantareller? var tvungen att provsmaka och de var sjukt goda, tack Peggy! 
 
Och detta ska jag pyssla med ett tag framöver :)
 
Nu ska jag göra något som jag tänkt på länge och jag ska göra det bara för att det är kul ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela