Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Bra dag!

Publicerad 2012-10-30 22:39:21 i Allmänt,

Jag tog mig upp och simmade :) Känner mig väldigt stolt över mig själv och detta kommer jag förhoppningsvis göra om minst en gång i veckan! När är det träning på allvar som gäller för det är så härligt! Full med energi hela dagen efter min 40 min simtur i mina egna tankar. Bara ett fåtal pensionärer, den trevliga badvakten och jag som var uppe kl 8 för att simma! 
På jobbet gick allt fint. Mycket att göra och vi fick tårta på em, mums :) Glömde dock min matlåda hemma så gick till ICA för att hitta något gott till lunch och kom ut med många fler saker :P Men hittade en väldigt söt blomma till mitt fönster, den gillade ljus, ville ha halvtorka och var en sommarblomma dvs passade mig perfekt ;) 
 
Ikväll har Kent gått varmt här i min lägenhet! Hemma sent då pendeln var väldigt seeeeeen. Nu nedsjunken i soffan med en stor kopp te, levande ljus och datorn som sällskap! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela