Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Med ett leende på läpparna

Publicerad 2012-11-29 13:50:12 i Allmänt,

Idag har jag varit på gymmet för tredje gången den här veckan :) Efter en timmes hårt pass så känner jag mig lagon slut i hela kroppen! Påväg hem fick jag ett ytterst glädjande meddeland - Du har gjort min dag och många dagar frammöver! Yey!!!! Det ska bli sjukt kul :D Idag är en bra dag att vara Matilda på :) 
 
Jag passade även på att dokumentera snön :) Det är så fint att fota snö, även om det inte blir så bra bilder med mobilkameran... 
 
Nej, nu ska jag snart bege mig till jobbet, det är härligt att börja sent men det är lite jobbigt att sluta kl 23... Men är det tomtenatta så är det och det kommer bli väldigt kul :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela