Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Utan dina andetag...

Publicerad 2012-05-31 23:05:54 i Allmänt,

Kent

Dagens höjdpunkt var absolut Kent konserten på Lokomotivet, magiskt att se dem i sin hemstad. Synd bara att vi missade första låten, måste säga att det är ju väldigt få band som börjar spela 2 min efter utsatt tid :P Men vi åt glatt kinamat istället på favorit stället - Ming :)
Men åter till Kent, många fina låtar! Kan verkligen inte bestämma mig för vilken jag tycket bäst om! Det är så många som är sjukt bra! Nya skivan är nog den bästa tror jag!
Tur att jag har en till konstert att se fram emot i sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela