Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Och sen var veckan slut...

Publicerad 2012-03-15 22:53:29 i Allmänt,

Oj, vad tiden går snabbt! Ikväll har jag nog inte lyckats göra hälften av allt som jag borde göra... Men jag känner mig ändå ganska så lugn över att detta kommer att gå bra. Jag har ju hela morgondagen på mig ;) Mitt liv för tillfället består av en sak: SCOUTING! Det är helgens Ting som upptar all min tid. Och som jag längtar till på tisdag då jag sätter mig på flyget och lämnar allt hemma! Ska bli otroligt skönt! Men nu, nu är det scouting som gäller.

Igår var Gustav här :) Bättre sällskap får man leta efter! Hade ett skönt avbrott från scoutingen (nästan hela kvällen) och en trevlig stund. Om jag ska vara lite partisk så hoppas jag att du får jobbet i Eskilstuna! Då kan vi umgås hela sommaren, det vore perfekt ;) Och finare bild på oss får man nog leta efter!
Har börjat känna något annat också, det oroar mig lite samtidigt som det gör mig glad. I all denna scoutstress så far tankarna iväg...
The first time I met you
I touched you with my unclean hands
I was half honest
and my mind was on a spree
don’t say you love me
because it means I might get hurt
but when you’re smiling
I get goosebumps all over me.

You can call me anytime you want to
´cause I like you
you can call me anything you want to
´cause I like you
no one but you can call me baby
no one but you can call me ugly
you can call me anything you want to.

I’ll put my cards out
on the table tonight
a need to be needed
or was it love at last sight
when I’m drugged up
I get loved up you see
I like dogs
´cause dogs are just like me.

You can call me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela