Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Utlånad!

Publicerad 2012-06-25 21:25:38 i Allmänt,

Idag har jag varit utlånad till Tuna Park! Ann-Marie utlovade en lugn dag men det blev ganska mycket att göra! Kul det men lite ostdaigt i början med ny utrustning och inte hitta det man behöver. Men allt gick fint och jag hoppas alla kunder blev nöjda trots lite tekniskt strul :P Det är inte lätt när deras utrustning är 2 generationer nyare än den jag är van vid... Upptäckte till min förtjusning att jag kunde åka buss ända hem. Dock så står det inte samma tider i busskuren som på datorn dvs jag fick vänta 30 min extra! Morr! 
Har inhandlat ett nytt linne och en tröja :) Blev glasunderlägg ockås :) Hittade mycket mer fint men ska nog försöka spara lite pengar också ;) 
 
Imorgon - Tillbaka till rutinerna, ska bli skönt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela