Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Det blir sällan som man tänkt sig...

Publicerad 2012-07-27 11:54:05 i Allmänt,

Igår skulle jag ha gjort något helt annat. Jag skulle ha skrivit något helt annat här men nu vet jag inte längre... Jag vet inte riktigt vad jag känner. Men jag vet att  vi inte kan slita oss från varandra. Jag vet att det är ömsesidigt och jag vet att det är svårt. Men jag vet att vi kan fixa det! Jag tror du vet det med, men det är jobbigt... 
 
Idag har jag tränat med Heléne - bättre start på dagen kan man knappast få! Så första semesterdagen är här nu! Jag njuter till fullo och snart ska jag bege mig till Katrineholm och träffa härliga vänner! Imorgon väntar party och trevliga vänner i Stockholm :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela