Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

1 dag kvar

Publicerad 2012-07-25 22:51:50 i Allmänt,

Idag var en såndär jobbig dag... Vädret var fint men hjärtat har varit tungt. Saknad... För första gången så kände jag riktig saknad. Min kollega gjorde ju inte saken bättre och jag är glad att det inte kommer bli samma sak imorgon. Jag var för feg för att säga sanningen eller så orkade jag inte förklara... Hade nog inte klarat en dag till iallafall. Aja, man kan ju inte alltid vara på topp! 
Fick en fin promenad hem i värmeböljan iallafall, käkat middag i soffan och betalat räkningar. 
 
"-Var, När, Hur och Varför? 
- Äh, det är skit samma, det ordnar sig!"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela