Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Stor suck av lättnad :)

Publicerad 2012-01-26 22:12:21 i Allmänt,

Att tappa bort saker är inte kul. Att tappa bort saker som inte är ens egna är panikframkallande. Men efter mycket letande några samtal så är den lilla prylen nu återfunnen, precis där den skulle vara från början! Jag trodde att jag letade efter en stor pryl men tydligen så var den liten. Så liten att jag har lyft upp den och konstaterat "Hm, undra vad detta är, inte det jag söker iallafall" och sedan letat vidare...

Så, nu kan vi gå vidare! 3 dagar ledigt vänter och det blir scouting för hela slanten :) Och nu när prylen är hittad så är jag förberedd och klar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela