Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Jag börjar gilla måndagar

Publicerad 2012-02-27 22:09:57 i Allmänt,

Jag har alltid tyckt illa om måndagarna men nu börjar jag gilla dem mer och mer. Brukar vara att göra på jobbet och att få sluta dagen med ett pass på gymmet, god mat, varm dusch och sen avkoppling i soffan med en kopp te, kan knappast bli bättre :)
Så jobbet gick bra idag, var faktiskt lite att göra :) Efter jobbet var jag och Heléne på gymmet! Alltid lika härligt att träna och att ha sällskap! Tack vännen, mina ben lär göra ont imorgon!
Har nu fixat klart det mesta i lägenheten. Tredje gången gilm med möbeln jag köpte på IKEA igår och nu är den ihoppsatt på korrektv vis :) Är väldigt nöjd med hur det ser ut i min lägenhet nu! Har bara en liten detalj som jag ska klura lite mer på så är det perfekt sen!
Och jag måste säga att jag verkligen har saknat min stereo! Det är så sjukt skönt att ha en igen så att jag får bra ljud och kan lyssna på mina cd skivor! :) Just nu är dte Kent som gäller. Fick även hem en cd med Dead by April idag :)  Nu borde jag nog sova eller kanske fixa lite fler scout saker, det är ju faktiskt scout måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela