Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Då var det dags

Publicerad 2012-12-29 23:27:54 i Allmänt,

Ni vet att när man flyttar så får man åka till IKEA och eftersom jag har flyttat men inte tagit mig förbi IKEA än så var det äntligen dags för det idag :) Efter jobbet, och det var riktigt mycket att göra idag! Verkar som att alla vill ha sina snygga glasögon till nyårsafton :) 
Därefter bar det av till IKEA :D Handlade garderobsinredning, ljus, servetter och champanjeglas så vi kan fira in det nya året ordentligt ;) Påvägen hem blev det hämtpizza, tror jag ätit mer pizza de senaste månaderna än jag gjort de senaste åren :P Och sen var det dags att städa i ordning i mitt rum. 
 
Känner mig riktigt nöjd nu när allt är undanplockat och fint! Jag trivs när det är ordning och nu ligger de flesta prylar där de ska och så ska det förbli ;) Disken fick sig en omgång med så nu är allt rent i köket - ett måste i mitt hem! Det kan vara odiskat ett tag men inte för länge fär då blir jag galen tror jag :P 
 
Nu är det kanske dags att sova lite... eller iallafall varva ner med en film tror jag! Jobbet är att vänta imorgon igen och då gäller det att vara pigg! Sen blir det ett nytt år, jag längtar dit till ett nytt bättre år :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela