Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Seg dag

Publicerad 2012-08-30 22:34:18 i Allmänt,

Idag har det varit en seg dag, jobbet kröp fram och jag har haft lite träningsvärk i hela kroppen... Väl henna så ångrade jag mig ca 4 gånger vad jag jag skulle laga till kvällsmat och kom fram till att det jag tänkte från början fick det bli. Hann även med att baka lite bröd :) 
Väl nedkrypen i soffan har jag fixat med scouting, känner att jag har massor med energi för sånt fixande numera! Känns riktigt bra! 
Imorgon är jag ledig, ska bli härligt :) Lägenheten ska städas, jag ska träna och tvätta och träffa Heléne på något sätt :) Sen får vi se vad som mer händer...
 
Lyssnar på Kent och njuter av alla levande ljus som jag tänt i lägenheten, visst det är tråkigt med mörkret men det blir så mycket mysigare med levande ljus när det är mörkt ute ;) 

Kommentarer

Postat av: Lost

Publicerad 2012-08-31 07:47:11

Åh, Kent, ljus.. Hösten är ju riktigt bra om man tänker efter:) fast inte bra alls att Du flyttar:(
Ses sen vän, hör av Dig när Du vet:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela