Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Inte som tänkt

Publicerad 2012-08-31 21:27:45 i Allmänt,

Ni vet att ibland så blir det ju inte riktigt som man har hoppats och tänkt sig. Vissa saker kan man tyvärr inte påverka så jag fick en kväll för mig själv i soffan... Aja! Men när man är själv och behöver lite tröst så får man ju unna sig lite tycker jag! Jag lyckades blanda mig en lysande margarita :) Den smakar smaskens! 
 
Tack Heléne för en trevlig fika, prumenad och pratstund tidigare idag :) Vi ses mer framöver! 
 
Annars så har jag på min lediga dag städat, tvättat och tränat! Gjorde ett väldigt bra pass på gymmet idag. Lär känna av det imorgon men det är de värt ;) 
 
Titta så god den ser ut ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela