Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Äntligen

Publicerad 2012-08-29 21:48:30 i Allmänt,

Ni vet att iblöand får man sånadär mail som man vet är långa och jobbiga att läsa... Jag har haft två sådana som legat i min inkorg ett bra tag. Men idag tog jag tag i det hela! De var faktiskt inte så jobbiga (även om jag inte har läst allt...) men det känns väldigt bra att det står en 0 i min inkorg nu! 
 
Om ni någoin gång undrar vad ni ska göra med de två literna fruysta röda vinbär ni har i frysen så har jag kommit på det perfekta, nämnligen en energidrink :) Ta vinbär i lagom mängd, lite flytande honung, lite havregryn och mjölk i lagaom mängd. Mixa allt och du har en fantastisk energikälla som smakar väldigt gott :) 
Och eftersom jag har många vinvbär och havregryn som behöver ta slut så kommer detta att bli standard ett tag framöver ;) 
 
Och eftersom jag är helt slut efter gymmet nu så ska jag krypa ner i soffan med en filt, te och bra film tror jag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela