Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Vilken dag

Publicerad 2011-09-28 22:54:35 i Allmänt,

Dålig början, bra mitt och relativt dåligt slut. Känner mig orkeslös. Detta har taigt mer på mina krafter än jag har trott. Skönt att jag ser ett slut på det snart iallafall... Så imorgon ska jag göra något ovanligt nämligan tänka på mig själv. Det händer inte ofta så jag tänker ta vara på tillfället då jag verkligen har chansen. Känns väldigt skönt att jag har kommit fram till det iallafall!

Har haft sjukt kluriga kunder idag. Fullbokad med bara klurigheter... Var helt slut när jag gick från jobbet.
Kom hem och skulle fixa en massa saker. Hittade massa gamla saker, sånt som var glömt sånt som kommer fram ibland. Tankleställare. Aja, jag fick rotmos iallafall :) Minns den tiden jag skrev massa dikter. Har många favoriter från den tiden. Fastnade för denna idag.

041017

Krama mig

Jag behöver det

Vill känna att någon bryr sig

Att kärlek finns

Behöver en kram

För att orka

För att leva och finnas

Det är en otrolig skillnad på att leva och finnas

Just nu finns jag

Jag vill leva



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela