Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

6, 10 och 31 dagar kvar!

Publicerad 2011-09-27 21:01:14 i Allmänt,

Det finns mycket att längta till! Det ska bli så kul/skönt/spännande/otroligt bra! Har bara bra saker framför mig och snart börjar det :)

Ikväll ska jag få lite scoutsaker gjorda men det går väldigt segt :( Vet inte hur jag ska börja och har ingen riktig inspiration! Men det löser sig säkert! Hade en väldigt trevlig kund idag - ibland är de älskade och ibland är de hatade. Men det mest spännande är att man aldrig riktigt vet vem man står framför. Jag läste min kund helt fel idag och fick en positiv överraskning :)

Nej, nu till detdär jag borde göra! Kvällens lista är: 1. Skriva rekryteringsunderlag till torsdagen 2. Diska 3. Städa på mitt rum 4. Skriva in mitt schema 5. Sova 6. Kolla över lite andra saker 7. Hur ska jag lyckas med detta?

Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2011-09-27 21:38:14

... Sluta blogga :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela