Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Scoutmåndag

Publicerad 2011-11-28 22:28:02 i Allmänt,

Måndagar är nog den värsta dagen på hela veckan... Alltid lika motigt att ta sig upp ur sängen på måndagarna... Men upp kom jag och iväg till jobbet. Trött var jag och dagen avslutades med huvudvärk. Åkte direkt till scouterna och där stod en dart tavla och väntade på oss! Så vi spikade upp den på väggen och kastade pil hela kvällen :) Väldigt kul men ledaren (dvs jag) var helt kass :P

Aja, åkte buss till och från lokalen och belv förvånad över hur snygga bussarna har blivit! Handlade mat påväg hem och är nu mätt och glad. Te, äggmacka och pekarkakor med blåmögelost :) *mums*

Imorgon ska jag julpynta mitt hem! Idag har vi julpynat hela butiken med tomten, lucia och solglasögon... En julkula här och där fick också vara med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela