Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Händelserik helg

Publicerad 2011-11-28 00:20:26 i Allmänt,

Sett på internet sittning på MF i fredags :) Väldigt kul tillställning och jag är mycket nöjd över min utklädnad till facebook! Trevligt folk, god mat och många skratt! Jag lyckades laga en enligt mig själv fantastiskt god skagenröra och känner mig väldigt stolt över detta :) Det tråkiga är att min kamera gick sönder :( Så nu är jag utan kamera, igen...

Början av fyllan på MF... :)


Lördagen bar det av till Västerås och fallskärmsklubbens årsfest! Ojojoj, vilken fest det blev! Är faktiskt väldigt glad att jag stod bakom baren och kunde nöjt se på när alla andra blev fullare och fullare. För fylleslag var det kan jag lova :) Är nöjd med våran arbetsinsats och hade en trevlig kväll :) Lite märkligt var det dock att träffa sin gamla konfirmand där... Och inse att det var många år sen nu och att de har blivit större... :P

Idag har det varit en (när vi väl kom till Stockholm) soffliggardag! Är dock tillbaka i Esklilstuna nu :( Det är storm ute och jag vågade inte åka tåget imorgon då det säkert blir sent...

Alltid lika fint att hitta saker i sin kallender :)

Adventspresent :)


DU gör mig lycklig!

Kommentarer

Postat av: JAG

Publicerad 2011-11-28 00:28:10

och det var MIN idé med Facebook som du fick ta av MIG :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela