Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Nostalgi

Publicerad 2011-05-31 22:11:51 i Allmänt,

I helgen när jag var hemma hos mor så började vi/jag städa ur mitt rum för hon tänkte flytta i där! Då är det ju lätt att man fastnar i en pappershög med minnen eller tittar på alla kort. Jag hittade mycket kul men roligast var den gammal dagbok från 2003, kan lova att jag skrattade mycket åt vissa inlägg! Har skrivit väldigt mycket töntigt i den och tänkte bjuda på några favoriter här ;)

13/8 2003
"Där åkte vi en konstig sak som man blev väldigt blöt av och sen när vi skulle fika så gick syrran in i en glasskylt så att den ramlade ihop.."

23/8 2003
"Det gick bra att servera gästerna men jag råkade nocka ena med efterätten..."

26/8 2003
"När jag skulle ta in våra häster så fick jag en stöt av fjädergrinden så jag släppte den och det vart skittrassligt och jag var asförbannad" 

Så det var några gobitar och vem har väll inte glömt kommentaren jag sa på scoutlägret 2003 "Nej, det är för riskabelt" Till killen som ville gå in i skogen. Vi tänkte på helt olika saker vi...


Jag kommer inte riktigt ihåg... Men varför fick jag denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela