Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Fick den sista :)

Publicerad 2011-03-31 21:20:37 i Allmänt,

Jag har just bokat den sista biljetten på det tilltänkta flyget till Paris. Hur jag kommer till flygplatsen och hur jag kommer hem, ja, det får lösa sig senare! Jag kommer dit utan att ruinera mig själv iallafall ;) Tjoho! Snart är jag där! Om mindre än en månad!

Idag var det hektiskt på jobbet... Medarbetessamtal med chefen, det gick fint tror jag! Massor att göra och världens snällaste par! Ett sådant där gammalt par som man alltid blir glad av, de var otroligt söta, snälla och omtänksamma! Av dessa får man alltid ett leende på läpparna!

Kommentarer

Postat av: Jagge

Publicerad 2011-04-01 17:17:17

Jag är glad att du fick tag i ett flyg, det ordnar sig nog med resa till flygplatsen :).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela