Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Semester dag 3

Publicerad 2011-06-29 19:07:57 i Allmänt,

Idag har jag varit i Eskilstuna :) Jag har fixat lite i lägenheten, varit en sväng på stan och solat :) Efter 2 timmar i solen så var jag ganska så varm och häll på att dö av värmeslag! Men det var det värd, är lite brunare nu. Har även testat att färga mina ögonfransar så att de är lite mörkare och är sjukt nöjd. Nu väntar middag och sen utgång :)



"Lär dig livet stora gåta - älska, glömma och förlåta"
Läste ut min bok som jag jobbat med sedan Argentina. Väldigt bra var den och man fick sig en liten tankeställare. Idag var det Argentina värme ute och jag saknade någonstans att bada. Höll på att smälta bort!

Nej, nu måste jag kansta mig genom duschem för jag ska på middag om 50 min! Sen utgång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela