Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Daniel Adams Ray

Publicerad 2011-06-30 11:11:00 i Allmänt,

Igår var det dags att gå till Brasseriet och se honom :) Kanske inte min favoritartist men han var väldigt bra live :) Hade en ytters trevlig kväll med fina vänner och pojken! Synd bara att det tog lite tid för maten när vi åt... Men fick god mat tillslut iallafall! 








Gryningspyromanen
"Igår var jag högst upp. Imorgon är jag nedanför Jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd Jag vill känna mer, Se mer än jag ser. Något kommer brännas ned En miljon på banken men ingenting att leva för"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela