Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Idag

Publicerad 2011-07-23 00:44:38 i Allmänt,

Jag var inbokad på två undersökningar vid dagens början. Det blev 5 på förmiddagen :) Så fort jag satta min fot utanför undersökningsrummet så kom nästa och ville kolla synen. Vid sista undersökningen började det droppa konstigt vilket resulterade i världens läscka i mitt rum från fläckt systemet :S Avrinningsststemet går av någon konstig anledning i ett rör som bara slutar mitt ovanför alla "mina" dyra instrument... Smart där! Nu har jag fått en grön plastslang att ha sålänge ;P

Efer jobbet kom Sofia och Victor hit :) Vi åt verkligen lyxmiddag. Färsk lax tillagades tillsammans med rotfrukter i ugnen, morrötterna var magiska :) Kaka till efterrätt! Tack för en väldigt trevlig kväll!

Jobba imorgon och sen får jag 2 veckors semester! Ska bli så sjukt skönt!
Tack och godnatt!

Kommentarer

Postat av: Jagge

Publicerad 2011-07-23 11:45:56

Ha så roligt imorgon finaste! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela