Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Härliga kvällar

Publicerad 2011-07-22 00:08:39 i Allmänt,

Jobbar som vanligt på dagarna och lever livet på kvällarna. Pojken är fortfarande i Sandviken så jag är ensam här. Det är lungt på jobbet så det finns mycket tid, till exempel åt skitsnack vilket vi lyckades med idag :) Var väldigt trevligt! Kommer dte in en kund så hjälper vi denna självklart! De får faktiskt dubbelt så bra med hjälp eftersom vi numera är två som hjälper samma kund ;P

Igår tog jag bussen till Malmköping efter jobbet. Könns så betryggande när chafören läser en bok när man går på... Vi skulle hem till Lina och överraska henne lite. Hon kom hem från Argentina och vi stod i vrdagsrummet :D Blev väldigt lyckat!

Idag har jag lyckats med en sjukt bra linstillpassning. Jag är tokigt nörd! Satt på en stol och log ett tag bara för att jag var så duktig! Sen firade jag med en kaka. Imorgon ska jag undersöka hans fru så jag måste vara minst lika duktig då!

På kvällen väntade middag och bio med Robbin :) Harry Potter och Dödsrelikerna del 2, blev i 3D. Vi skulle inte äta mat på "vanliga stället" dvs Ming så vi åt på stället bredvid, Spicy Hot ;P Och istället fö att ha 1 h och 15 min på oss att äta så fick vi 45 min :P Hur vore det med lite planering ;P Hursom, det var en väldigt trevlig kväll!

Nu måste jag sova så att jag orkar upp till alla kommande spännande äventyr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela