Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Hur många länder hann jag besöka 2011?

Publicerad 2011-12-29 21:16:12 i Allmänt,

Först och främst så har jkag varit i Sverige :) Det fina landet som jag bor i. Jag har varit på skidsemester i norr (Ramundberget) och scoutläger i söder (Rinkaby). Sen har man hunnit med andra saker som segling och vandring i våran fina natur ockås!

Återst första resa till ett främmande land var i februari och till Argentina :) Lina bodda där då och vi var bara tvugna att hälsa på!
Mellanlandar i Spanien, Madrid!

Anländer till Argentina och Lina

På Brazilianskt vatten :)


I Uruguay

Mer Argentina, Buenos Aires


Efter det så bra det av till Frankrike och Gustav :)



Därefter kom sommaren som tillbringades i Sverigen om man då inte räknar Skåne...

Höst och Belgien :) Lovisa var där!



Senare på hösetn och London :)



Så lite snällt räknat blev det 7 länder :) Behöver jag säga att jag älskar att resa! Detta blir svårt att slå 2012. Men någon resa lär nog allt hinnas med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela