Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Uppe med tuppen

Publicerad 2011-04-22 09:32:32 i Allmänt,

Eller rättare sagt, sömnlös och kunde ej somna om. Vaknade 07,30 idag, då väckarklockan brukar ringa... Men eftersom jag börjar kl 12 idag hade jag ställt min på 10... Så jag klädde på mig och tog en härlig morgonprumenad :) Dock så vet jag inte om den rensade tankarna så mycket... Vill inte att den här helgen ska komma, har olust med mycket. Det kommer bli så definitivt nu. Vill inte!

Aja, snart ska jag väll hoppa in i duschen, äta frukost, kanske väcka killen som sover sött i min säng, jobba och sedan fara till Sandviken! Vi får se hur helgen slutar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela