Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Bra dag

Publicerad 2011-04-21 21:48:38 i Allmänt,

Idag har det varit en bra dag :) Martina och Andreas överraskade mig på jobbet och vi lunchade tillsammans :) Var väldigt kul att träffa dem igen! Hälsade även på Elin som åt på samma ställe :)
Efter lunchen gick tiden snabbt på jobbet! Mycket bokningar och jag tokstressade för att hinna klart med allt medans chefen fikade. Var måttligt road över det! Men jag hann! Sen kom Charlotta :D Fick umgås med henne i 2 timmar och det var väldigt kul att träffa dig igen och prata av sig lite!

Nu är jag hemma och ska packa inför resan till Sandviken... Vad tusan ska jag ta med mig? 

 
De har satt upp väldigt söta kycklingar i rondellerna här i stan, de är dock lite svåra att fånga när man åker runt i en bil... Men det ser trevligt ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela