Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Hösten är här

Publicerad 2010-09-30 20:35:54 i Allmänt,

Jag tror bestämt att hösten har kommit för att stanna. Det blir bara mörkare och mörkare på kvällen (för er som inte har uppmärksammat det än) och träden har blivit fina :) Gillar alla löven, gillar att gå omkring i dem, det prasslar så härligt om fötterna! Så jag skruvade fast mitt lyse på cyckeln ikväll, det var svprare än jag had eväntat mig! Men nu kan jag se var jag cycklar och kommer inte att bli överkörd :)
Hann även gå en skön prumenad innan det mörknade, får gå snabbare och snabbare för att hinna innan det är mörkt ;P

Eskilstuna i kvällssolen på väg hem från jobbet!



Te, nybakta scones och soppa = höstmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela