Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Gamla ting

Publicerad 2010-09-29 21:52:46 i Allmänt,

Vi ska byta lokaler på jobbet, detta innebär att vi kommer att slänga en himla massa saker. Jag har svårt för att slänga. Speciellt sådana prylar som inte går att få tag på idag och som kan vara bra att ha ibland, kanske. Och som är så himla coola bara för att de är som de är! Så jag samlade på mig lite saker! Jag och den andra optikern kommer ha lådorna fulla med "kul, bra att ha saker" när vi har flyttat klart ;P


En för varje tillfälle


Maskerad snart?

På tal om gammalt så kunde denna bild skådas i Flens tidning för några dagar sen, haha! Väcker härliga gamla minnen. Astrid Lindgrens dag - Bettna skola, 11 oktober 1997.


Kan ni hitta mig och gissa vad jag är utklädd till?

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-09-29 22:24:07

Jag hittar dig! Va små vi var :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-09-29 22:25:21

Nu ser man bättre. Jag hittar dig :P Tänk vad små vi var då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela