Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Pynt och fint

Publicerad 2010-11-29 22:22:35 i Allmänt,


    
Titta, titta så fint det blev i min lägenhet när jag julpyntade den :) Är riktigt nöjd med mitt urfina pynt som jag köpte i fredags. Det är värt varande krona!
Igår var jag på jobbet, 12-18. Kändes verkligen trist att jobba så länge på en söndag. Och eftersom det var skyltsöndag så gjorde vi just det! Vi skyltade i vårat stora hopplösa fönster, är riktigt nöjd med resultatet.

Det var ju inte en såvärst händelserik dag på jobbet kan man säga. Tyckte ändå att vi lyckades fördriva tiden ganska så bra! Hann med mycket saker som man inte gör på dagarna. Såhär ser det ut i butiken:  
 

Kvällen efter jobbet blev mysigare :) Det är inte varje dag jag blir bortskämd men jag skulle nog säga att jag blev det på kvällen. Och det bästa av allt är att det känns riktigt bra att bli det! Det känns riktigt bra.

Tack snälla du :)

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-11-29 22:58:42

Åh vad fint julpynt! :) Jag vill också ha, men lite onödigt att köpa för mkt när vi åker hem snart.

Postat av: Heléne

Publicerad 2010-11-30 01:47:22

Hur fint som helst vännen!

Myskväll verkar Du haft också, glad för Din skull, det är Du värd:)



Kramen



ps, vi badar ons va?

Postat av: Jonas

Publicerad 2010-11-30 12:32:47

Hej Matilda! Kul att läsa din blogg. Snyggt julpynt också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela