Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Skit också!!!!

Publicerad 2010-05-27 23:18:50 i Allmänt,

Allt som gick så bra! Nu känns det mest som att jag går omkring i ett mörkt hål och om jag börjar tänka så slukar det mig! Måndags var en hemsk dag, i tisdag så orkade jag bara inte ta mig till skolan, onsdag var en bra dag och jag fick mycket gjort. Idag var en okej dag. Har kollat över min ekonomi och konstaterat att det är någon som är väldigt bra på att göra slut på mina pengar... Hm, kan denna vara snäll att sluta med detta beteende?

Har inhandlat det sista till alla examensfester idag :) Och jag hoppas på en väldigt kul helg! Min klasskompis sa till mig igår: Men Matilda du verkar inte så ledsen över det som hänt, han mötte sedan min blick och rättade sig snabbt till, eller som du visar iallafall... Fan också! Varför???

Var på middag igår hos Marcus :) Det var mycket trevlligt! Och vad som helst kan hände med mina underbara klasskamrater. Rätt som det är har någon ett häftstift i fingret ;P Och jag tackar Blå hajk för "tvesovla" :)

Nej, nu ska jag nog sova en stund så att jag orkar upp imorgon igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela